| Iulian2019 a întrebat:

Am si eu nevoie de o parere. Acum un an, am instalat servicii de internet de la Telekom. Nu am pus o viteza foarte mare, deoarece vin aici doar in weekend. Bun, totul a mers bine pana acum 2 luni. Intr-o zi, netul a incercat sa nu mai mearga. Am sunat la relatii cu clientii, am vorbit cu un operator iar acesta a trimis o echipa abia saptamana viitoare pentru a remedia problema. Aici, a inceput toata bataia de joc. Bineinteles, nimeni nu a venit. Am sunat si atunci la telekom, primind un raspuns ca cineva este pe retea incercand sa rezolve problema. Nici acum nu s-a rezolvat. Am fost de mai multe ori la sediul din orasul meu, Ploiesti ( abonamentul este facut pentru o localitate din Dambovita, Corensti ). Aici ne-au spus ca este o problema la cablu, ca a fost furat cablul si ca au termen sa rezolve problema pana pe 15 iulie ( adica timp de o luna sau doua pentru a inlocui un c***t de cablu ). Bun, am asteptat si astazi am sunat din nou iar, internetul tot nu functioneaza. Ne-au spus ca au marit termenul limita pentru rezolvarea problemei si m-au tratat ca pe ultimul animal. Bun, am aflat ca in zona este si AKTA. Vreau si eu o parere, este mai buna AKTA fata de Telekom? Am auzit ca au o limita de internet zilnica insa, eu vin aici doar in weekend si nu sunt interesat de download. In oras, am UPC si pot spune ca sunt extrem de multumit. Astept parerile voastre.

5 răspunsuri:
| NevastuicAaA a răspuns:

Ca sa renunti la contractul cu telekom va fi destul de greu.Se tin de client ca niste lipitori.Si eu am avut Telekom si de obicei dupa amenintari cu dezabonarea sau reclamatii se miscau mai rapid.De AKTA nu stiu ce sa-ti spun, nici nu am auzit de firma asta.

| Iulian2019 explică (pentru NevastuicAaA):

Si eu i-am sunat astazi de 4 ori. Am fost sa imi intreb vecinul daca lui ii merge internetul si acesta a zis da. Cand am sunat la Telekom, acestia au spus ca este o problema doar pe linia mea...ma rog. Faza e ca am fost de multe ori la ei. De fiecare data, am auzit acelasi raspuns: Va rugam sa lasati numarul dumneavoastra si o sa fiti contactat de o echipa tehnica. Desigur, nu am fost contactat de tine, unii operatori chiar au un tupeu peste limita.
O sa incerc sa ii mai amenint, poate o sa reusesc.

| mgtow a răspuns:

Mergi la protectia consumatorului sa depui o plangere si cel mai sigur sa desfaci contractul de la telecom

| Iulian2019 explică (pentru mgtow):

Chiar cu Protectia consumatorului i-am amenintat.

| mgtow a răspuns (pentru Iulian2019):

Dar mergi sa faci reclamatia si asa o sa fie bagati in belea mare