| Toader1Andrei90 a întrebat:

Salut, as avea si o nelamurire.
Am chemat in data de 17.11 sa imi vina un curier de la fan courier sa imi ridice o comanda de la zalando ca vreau sa returnez si nu a venit nimeni... cand am cautat pe site-ul celor de la fan courier am vazut ca imi scrie cand scriu codu awb: AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor, însă nu a fost predat curierului.
Care-i problema oare? Si ce ar trebui sa fac? As mentiona ca am mai facut inca 3 cereri si de pe alta adresa de mail da la toate imi scrie asa. Imi puteti da un sfat? Multumesc!

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

E complicat in perioada asta ca a fost black friday si probabil toti curierii intarzaie cateva zile.

| Hyperion7 a răspuns:

Faptul că îți scrie pe AWB "AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor" înseamnă că cei de la zalando au făcut AWB-ul pentru retur însă cel de la fan nu au reușit să îți preia comanda.
Din momentul in care comanda ta este preluată și sortata la ei la bun(sediul din judetul tau), abia atunci îți va apărea ceva la ei pe site.
Daca ești din oraș, recomand să te duci tu personal la sediul și să le lași comanda acolo, eu așa mai fac când nu vine curierul sa mi ridice comanda și nu zice nimeni nimic!
Bafta multa!

| Estellar a răspuns:

Bună ziua!

În această situație, dvs. sunteți expeditorul, iar statusul se va modifica atunci când curierul va ridica coletul de la dvs.

Dacă curierul nu s-a prezentat la data stabilită, ar trebui să aveți în vedere că este posibil să vină următoarea zi.

Dacă nici următoarea zi curierul nu ajunge, ați putea face o reclamație, înregistrând un ticket in aplicatia SelfAWB, secțiunea Customer Support.
Dacă nu aveți cont in aplicația SelfAWB, puteți să trimiteți o solicitare insoțită de numarul de AWB pe adresa de e-mail: customer@fancourier.ro sau puteți apela la numarul de telefon 021. 9336/ tasta 3.