| Iryco29 a întrebat:

Aș dori să îmi cumpăr un laptop sau un device asemănător care să funcționeze optim pe design grafic, desene digitale, photoshop etc.
Bugetul meu este de maxim 2500 lei, sunt elevă si sunt bani strânși de-a lungul timpului, deci nu-mi permit mai mult.
Dacă ați putea să-mi arătați un anume model în regulă care să respecte aceste conditii (preferabil, în stoc) aș fi foarte recunoscătoare.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| GabiDumitrescu a răspuns:

Ai musai nevoie de portabilitate? Sa zicem ca da, caz in care iti recomand asta - https://www.diabloscomputer.ro/......ssd-webcam

7 răspunsuri:
| StefanChriss a răspuns:

Buna! Ceea ce ai nevoie tu este de un laptop/desktop care sa aiba o placa video potenta, ceea ce este destul de scump (o placa video decenta este doar ea pe la 1500lei). Poate daca ai cumpara ceva second hand eventual.

| Iryco29 explică (pentru StefanChriss):

Înțeleg, mulțumesc. Nu-mi sună foarte ok să iau ceva second hand ca nu știu ce defecțiune poate avea în urma folosirii.
Ma gandeam sa astept o reducere la ceva bunuț, mai degraba.

| Iryco29 explică (pentru GabiDumitrescu):

Mulțumesc! Pare foarte ok, dar îmi e puțin frică să iau ceva second hand. Să n-aibe vreo defecțiune sau ceva de genul asta...

| Iryco29 explică (pentru DoarBogdan):

Mulțumesc. Pare ok, dar nu-i 4GB de RAM cam puțin pentru un laptop, mai ales pentru ce as vrea eu sa-l folosesc?

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns (pentru Iryco29):

Pai... acum la banii aia, este putin ce e drept. Sau hai sa nu zicem putin, ci ok big grin Am rulat eu pe un alt laptop tot cu 4GB tin minte aceste programe si mergeau relativ ok, adica puteai sa iti faci treaba.
Sau poti tu sa mai cumperi niste RAM in plus.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Iryco29):