Posibil, vezi ca isic-ul ca orice alt card are anumite taxe, chiar daca scrie ca "nu sunt taxe" https://www.brd.ro/_files/pdf/Comisioane%20Carduri.pdf Banca te poate ajuta cel mai mult, fa un extras de cont detaliat.
Si mie imi face la fel. Doar ca mie imi zice: "plata a fost refuzata. Introduceți informatii valide." Ma enerveaza cand imi zice si nu stiu cum sa fac, ca eu am toate informațiile valide.
Unii procesori de plata au ceva "probleme" cu cardurile, mai ales Visa Electron, de la unele banci (nu toate). Cel mai bine poti rezolva la banca, suni la suport tehnic si poate te pot ajuta ei; daca nu, cel mai usor faci o vizita la banca si spui ca vrei sa platesti ceva pe internet si nu poti; ori e "limitat" de undeva, ori trebuie "activat" de undeva, ori se poate schimba tipul de card etc. Se gaseste ceva, dar tu fizic nu poti sa-l "ajuti"; doar banca poate.
Nu am ajuns nici acum la banca, dar am sesizat ca mi-a disparut o suma de 32lei de pe card, am citit pe internet ca iPhone-urile au o securitate si percep o taxa de 2 euro per incercare pe care ti-o innapoiaza, mie nu mi-au mai dat nimic inapoi, sa fug totusi pana la BRD? Am uitat sa mentionez ca, cardul este ISIC.
alexandrahvf întreabă: