Deși e puțin probabil să fie așa cum spui (deși bănuiesc cum că intr-un fel sau altul a făcut abonamentul)
Poți anula contul Netflix oricând - anularea o faci din Pagina principală de Asistență "Anulează abonamentul de difuzare online"
.
Buna.Propun sa intri direct pe siteul lor, ai optiune de chat live si rezolvi repede.Eu am procedat asa pentru alta problema, cu mama mea si contul ei, dar s-a rezolvat imediat, chiar au fost amabili.Ai optiune si sa suni.
Au si scris despre asta,, Securitatea contului este importantă pentru Netflix. Dacă ai primit un e-mail care te informează că adresa ta de e-mail a fost modificată și tu nu ai cerut această modificare, te rugăm să ne contactezi.''
https://help.netflix.com/ro/contactus
Mai întâi spui
"ca cica si-a facut abonament la Netflix, dar nu a facut asta "
Apoi spui
"i s-a schimbat emailul si numarul de telefon pe care le folosea pentru Netflix"
Deci până la urmă avea sau nu avea cont de Netflix?
Dacă și-a făcut cont, atunci Netflix își trage bani lunar din contul introdus acolo fără să-ți mai ceară vreo confirmare. Dar poți opri asta oricând.
Sa scrie problema la adresa de contact a site-ului Netflix.
Poate reclama si la banca plata ca nefiind autorizata de el.