Lasa-mi id-u tau de mess si o sa te ajut eu cat pot.eu fac programare la scoala si chiar anul asta am facut primul joc 2d.acum vreau sa incep unul 3d da astept sa vina vara
Cauta lazyfoo pe google.de acolo poti sa inveti SDL cel mai usor.pt c++ nu stiu de unde sa inveti decat de la scoala.
Http://www.librarie.net/......land-Turbo
Eu am invatat sa fac jocuri fara C++ cu un program simplu Game maker.Ai ceva de lucru, eu am invatat din tutoriale de pe youtube.In general trebuie sa inveti ce trebuie sa aiba un joc, deci cred ca iti trebuie mai mult de
un manual C++. Trebuie sa stii ce sunt variabilele, cum se utilizeaza. Sunt multe, dar odata ce ai invatat chestile importante e mai simplu.Trebuie sa stii ce e cu X,Y, Z. Nu vreau sa te dezamagesc, dar trebuie sa te tii de treaba. Incepi mai intai cu game maker ca sa intelegi elementele esentiale Vspeed, Hspeed, collision si cum se folosesc. Ca sa faci jocuri cu grafica si in 3D iti trebuie un engine si trebuie sa ai vedere in spatiu, plus ca nu poti sa proiectezi, sa zicem un om in virtual basic. Trebuie un engine.
Inca o intrebare dar sa fac un joc cu o team asa sa zicem dar un joc complicat imi trebuie multe limbaje nu-i asa?
Te apuci mai intai si inveti bazele, lucru pe biti, ceva algoritmi, pseudocod, scheme logice, structuri de date. Apoi incepi sa pui in practica ceva intr un limbaj de programare, ideal c/c++. Abia dupa ce inveti sintaxa limbajului te apuci de programat jocuri.
Incepe cu C++, nu sari la SDL/SFML/OpenGL alte tehnologii asemanatoare ca ai sa te incurci, deoarece necesita un minimum(daca nu mai multe) de cunostinte de C++. Uite aici un site cu tutoriale de C++ in limba romana:
www.theprogrammingbay.com
@suffarstar Nu e nevoie sa inceapa cu Gamemaker, ma indoiesc ca numarul celor care au inceput cariera de gamedev cu Gamemaker este mare. Inainte sa sara la grafica 3D si la concepte de tip collision detection trebuie sa inceapa cu sintaxa si elementele limbajului C++.