anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU, am luat un tv Smart HISENSE 43A6K, Ultra HD 4K, HDR, 108cm și se închide și blochează imaginea când sunt legat pe wifi, dar când am net prin cablu nu are nici pe naiba, deci care ar fi problema?

17 răspunsuri:
| VoidEternal a răspuns:

Semnalul wifi.

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru VoidEternal):

Pai e lângă router, e prea slab sau puternic?

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Că nu înțeleg situația

Bula
| Bula a răspuns:

Intreruperile sunt din cauza semnalului wi-fi slab (sau cu frecventa dereglata).
Conecteaza-l cu cablu!

| NLS a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

**Langa modem vrei sa zici, router-ul doar imparte netul, nu el da net. (in cutiuta aceea de plastic de la provider, se afla de obicei un modem + un router)

Dar si televizorul are modemul lui, pentru a se conecta la modemul principal din locuinta (sau router, cand exista), si a capta semnalul de net fara fir. La fel cum un smartphone include un modem, ...etc

In cazul in care TV-ul a costat putin, se prea poate sa aiba un modem de foarte slaba calitate.

Ai facut test de viteza pe TV?
Fa unul pentru comparatie pe smartphone sau laptop, daca folosesti laptopul prin WiFi.

daca esti la Digi
https://www.digi.ro/asistenta/servicii-aplicatii/speedtest

altfel
https://www.speedtest.net/

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru NLS):

N am facut test, probabil pe wifi are viteza prea mare si nu suporta tv?

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru Bula):

Pai router ul e langa tv dar pe cablu nu se inchide tv ul

| VoidEternal a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Cum zice si NLS probabil televizorul are un modem de slaba calitate.

Cablul e sfant. Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine, cu routerul langa TV si sunt conectat pe cablu desi nu am avut probleme pe wifi, dar o conexiune wifi nu o sa fie niciodata la fel de stabila si constanta ca una pe fir. Recomand pe fir, din punct de vedere functional nu ar trebui ca tv-ul sa aiba niciun comportament diferit intre fir si wifi.

| NLS a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Nu exista viteza prea mare.
Doar prea mica, de aceea se blocheaza.

FA UN TEST, macar pe smartphone si vezi cati mbps ai (dar preferabil si pe TV!, ca sa vezi diferenta intre el si telefon).

Daca nu ai minim 35 mbps stabil, fara variatii mari in jos, pe 4K 60 fps se blocheaza imaginea, o sa ai lag, tearing, stuttering si alte artefacte.

FullHD 60 fps are nevoie de 10-12 mbps.

| VoidEternal a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Viteza prea mare nu e o problema, daca o retea este sa zicem gigabit si tu conectezezi un echipament cu o viteza mai mica, o sa mearga la latimea de banda maxima pe care o suporta echipamentul tau

Bula
| Bula a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Ti-am spus: e problma cu conexiunea wi-fi (a televizorului).
E destul de scumpa reparatia la service-ul fabricii (daca nu mai e in garantie).

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru VoidEternal):

Am router de 1gb si net de 1gb de la digi dar nu vad problema sa se inchida tv ul de la wifi poate o fi ceva pe placa si nu suporta viteze mari pe wifi

| VoidEternal a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Sincer, asta mi se pare o problema de garantie. Nu e normal, indiferent de viteza retelei tale wifi.

| NLS a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Nu are treaba cu viteza netului, poate fi cat de mare, aparatul isi ia mereu DOAR cat are nevoie.

Mai fa teste prin cablu, si asigura-te ca nu se opreste si cu cablul de net introdus.

Apoi, daca vrei neaparat sa il folosesti prin Wi-Fi, desi nu e recomandat daca vrei stabilitate, du-l la garantie.

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru NLS):

Pai ce treaba are viteza netului că se blocheaza tv ul si se inchide?

| NLS a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Cu blocatul are, cu inchisul NU.
Dar asta ziceam in ultimul post, sa te asiguri ca nu se intampla la fel si prin cablu (eventual mai rar).

E important pentru garantie.

| AlExAlEx2000Bz a răspuns (pentru AlExAlEx2000Bz):

Se inchide doar cand e conectat pe wifi dar pe cablu de internet nu face figuri