In primul rand ce modem ai? Eu am avut probleme cu modemul vechi, deja dadea semne ca nu mai poate asa ca i-am sunat p-astia de la rds sa-l schimbe, mi-au adus o petarda de Huawei alb cu 2 antene care de abia au semnal insa isi face treaba prin fir.
Nu am router, am un aparat negru fara antene, doar cu iesire wan! dintre care merge doar o iesire, restul nu dau net, din acea iesire am calbu wan direct in pc
Nu am router!, am un aparat negru fara antene, are 4 iesiri lan, dintre care doar una merge, si din acea iesire am cablu wan pana in pc
Foarte inteligent raspuns. BRAVO! Desigur ca nu exista posibilitatea sa aiba probleme la cablu sau la convertorul de fibra de la RDS...
Cred ca, aceea "cutie neagra" este de vina.
Dupa descriere pare sa fie un switch, dar daca functioneaza doar o singura iesire, atunci nu este configurat. Daca ai da si MODELUL si fabricantul "cutiei" (sunt scrise pe eticheta, probabil dedesubt) atunci as putea sa-ti spun ce este mai exact.
Iesirea Wan este, de fapt, INTRAREA, iar Lan este iesirea (retea).
Daca folosesti un singur cablu spre PC, atunci de ce nu bagi cablul de internet direct in calculator?
La conexiunile PPPoE, la setarile de conectare cu nume si parola, trebuie sa ai bifat "RECONECTARE AUTOMATA", altfel tot timpul trebuie sa te conectezi inapoi manual.
Asta e o problema ce tine de RDS,doar ei te pot ajuta, eu unu nu am probleme cu ei, suna la ei si spune-le nu vor veni, du-te la protectia consumatorului, in contract este scrie ceva ce este obligatoriu pentru ei, vezi sa nu fie si mufa am patit eu personal
https://www.digiromania.ro/asistenta/contact
De cat timp il ai? Ai avut inainte net cu viteza mai mica, dupa l-ai schimbat pentru asta de 1000 dar ai ramas tot cu modemul ala?(aparatul ala de care zici)
Am avut net de 1gb de la inceput, dar de cateva zile face figuri
Nu am cablu lan de la stalp, cred ca am fibra optica, care intra in acel aparat, si din acel aparat iese si cablul de la tv
Deci.
Tu ai un modem optic (cutia neagra) din care iese semnalul pentru TV si cablul de retea la PC.
In acest caz mergi in Control Panel - Retele (networks) si cauta iconita conexiunii la Digi (RCS-RDS).
Dai click-dreapta, iar in lista aparuta alegi Proprietati.
In fereastra care apare cauti unde este conexiunea (unde scrie nume si parola).
Vei gasi si o mica casuta in care scie ceva de genul "reconectare automata" si eventual si perioada dupa care sa se faca reconectarea (in secunde).
Bifeaza casuta de reconectare automata si regleaza timpul de repetare la 1 secunda.
Dai OK (Aplica) si din acel moment se va reconecta singur in caz de eventuala intrerupere.
Daca ai facut exact cum am scris si intreruperile persista, atunci da telefon la "Deranjamente", sa verifice unde e problema. In majoritatea cazurilor problema se poate rezolva de la ei, de la pupitrul de comanda si verificare, fara sa mai fie nevoie sa vina la fata locului.