| kikosro a întrebat:

Am o problema si as vrea sa stiu daca se poate rezolva acasa sau trebuie sa ma duc neaparat la orange.
Am cumparat o cartela de 5 euro orange cu numar.Am ajuns acasa am desfacut-o am pus-o in telefon, am anulat optiunea si mi-am luat creditul. Acuma vreau sa transmit un mesaj pe credit unei firme (acel mesaj costa 2 euro) dar tot primesc mesaje de la 333:Nu ai suficient credit pentru a trimite acest sms. Te rugam sa incarci. Am dat pe urma uimit la 333 si opa am 5 euro in cont valabil inca 2 luni dar nu-mi da voie sa-i folosec. Tin sa precizez ca cartela este cumparata de 10 minute

Primul care imi da un raspuns si cu o rezolvare sau are o lamurire are o fundita +votr

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Intrucat este nevoie de o analiza completa a situatiei, te rugam sa ne adresezi un mesaj in care sa ne precizezi numarul de telefon.
Ne poti scrie din sectiunea "contact" ce se afla pe pagina oficiala a Orange Romania sau prin aplicatia Contul meu, sectiunea "contacteaza-ne".
De asemenea, te asteptam cu un apel la Serviciul Clienti 444 (gratuit de pe telefonul tau cu cartela Orange PrePay).
Cu prietenie,
Orange helper
http://www.orange.ro/help/despre/

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca nu scrii la vreun numar presetat ca blocat, suna la 444 si intra in legatura cu un operator. Acolo cumva te vor lamuri.

| kikosro explică (pentru anonim_4396):

Am sa incerc maine ca acum e cam tarziuwinking oricum mersii de raspuns
astept si alte pareri

| OrangeHelper a răspuns:

Intrucat este nevoie de o analiza completa a situatiei, te rugam sa ne adresezi un mesaj in care sa ne precizezi numarul de telefon.
Ne poti scrie din sectiunea "contact" ce se afla pe pagina oficiala a Orange Romania sau prin aplicatia Contul meu, sectiunea "contacteaza-ne".
De asemenea, te asteptam cu un apel la Serviciul Clienti-444 (gratuit de pe telefonul tau cu cartela Orange PrePay).
Cu prietenie,
Orange helper
http://www.orange.ro/help/despre/