| Cipri3101 a întrebat:

Am si eu o problema. Am cumparat o tableta dela altex (printre cele mai proaste datorita bugetului) si dupa aproximativ 4 luni am reusit sa ii sparg displayul. Cand am dus-o la "garantie" stiam ca e spart din vina mea deci nu voi fi despagubit, dar pentru a nu pierde restul de 1 an si 8 luni de garantie am dus-o la ei. Am fost surprins cand mi-au spus ca eu trebuie sa platesc 40 lei transportul, 40 lei diagnosticarea si aproximatin 200, 200 si ceva de lei (in total cam 300 mi-au facut ei socoteala) Acum vine partea frumoasa : tableta a costat 340 lei. Dupa cateva zeci de minute de certat cu ei si dat telefoane pe la OPC am lasat tableta acolo si mi-au zis ca "factura va fi pe pretul initial (300) desi OPC-ul mi-a zis ca platesc DOAR PIESA. Eu acum ce sa mai cred... oricum ii las sa o faca (sa consume banii si daca mi-o da la 200 (doar displayul o iau, daca nu, ALTA...) Din cate stiu ei daca sunt dati in judecata trebuie sa "dovedeasca" ca eu am bruscat-o, lovit-o etc (chiar daca tableta e in stare impecabila, nici zgarieturi fine nu are. Cum ma mai pot certa cu ei?

10 răspunsuri:
| Ronnix a răspuns:

Display-ul e spart, nu trebuie sa dovedeasca nimic. Poa' sa fie tableta si suflata in aur, display-ul nu se sparge singur. Daca se va ajunge la proces, l-ai pierdut din start.

| vladtaurus a răspuns:

Sau o puneai pe net cu 50 80 de lei si iti luai alta...

| vladtaurus a răspuns:

Ce diagnosticare? Sunt idioti e displayul spart rolling on the floor))

| Cipri3101 explică:

Eu am zis ce mi-a spus de la magazin... si faza cu procesul este ''informativa''... la cat dai la avocat iti iei 20 de tablete!

| sebykz a răspuns:

Ti-as recomanda sa strangi bani, a iei alta, ca nu te vad bine certandu-te cu ei.

| Cipri3101 explică (pentru sebykz):

Pot sa stiu si eu ce am de pierdut? de exemplu daca nu ma mai duc sa o ridic... ce pot sa-mi faca? Raman si ei cu paguba (drumul ca piesele si le recupereaza si cu timpus de intrziere - cateva luni)... Pe mine nu m-a deranjat ca imi cereau banii pe display, ci chestii din astea ca ''diagnosticarea'' - pe care oricum i-am zis-o eu : tachul mergea, geamul de deasuprea nu era fisurat deci altceva nu poate fi. Transportul, daca este in garantie, macar atat pot suporta si ei. Oricum eu deja am inceput sa le fac reclama negativa pe la toti prietenii/cunoscutii/facebook etc. Vad ce o sa-mi spuna dar mai mult ca sigur vor ramane cu ea si eu cu alta noua (cam la acelasi pret ca mai mult nu se poate)

| sebykz a răspuns (pentru Cipri3101):

Ai si tu dreptate.

| darrio2007 a răspuns:

E clar ca este din vina ta.Dar socotelile lor cam intrec masura.

| Cipri3101 explică (pentru darrio2007):

Repet... pe mine nu ma deranjeaza sa platesc DOAR displayul (chiar daca mi-l dau la 200 lei)... Pe mine ma deranjeaza marintisuri din astea ca transportul (de parca eu as fi cumparat de la servis nu de la magazin) si ''diagnosticarea (ca zici ca o asculta la stetoscop sa vada cum bazaie laughing)))

| darrio2007 a răspuns (pentru Cipri3101):

Asa e.Tot la maruntisuri m-am referit si eu.