| mihalacher26 a întrebat:

Salutare lume, fac un joc pe unity, si cand sa-l termin, trebuia sa creez un sistem de save si load, faza e ca am facut save si load-ul, l-am pus in acelasi script, intr-un game object gol, ( empty game object), si am pus variabilele de salvat intr-un camp serializat ( serialized filed ) adica le-am facut serializabile.Problema e ca am incercat sa le pun getteri si setteri ca sa ii pot accesa din alt script atasat de alt obiect, care nu e in aceeasi scena si as vrea sa pot schimba variabilele si din alte obiecte de asemenea, dar nu recunoaste variabila, ex : am pus in alt script din alt obiect din alta scena, o variabila care a fost serializata, si i-am pus getteri si setteri ca sa o pot accesa, dar imi da eroare si zice ca acea variabila nu exista, de ce?

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Spune-mi ca esti troll, te rog. Altfel e trist daca asta e noua generatie de programatori care se baga in chestii mai complexe gasind tutorial la orice insa ei nu inteleg lucruri elementare din programare.

| mihalacher26 explică (pentru anonim_4396):

Din pacate, nu. Am inceput cu chestiile gresite de inceput acum 2 luni, asa ca m-am gandit sa re invat totul ca sa stiu ce fac, a mers dar problema e ca nu am vrut sa stau sa invat chestiile cu serialize, asa ca m-am uitat la un tutorial, am facut totul de acolo, am pregatit functiile save si load, am pus variabilele sub clasa cu proprietatea [System.Serializable], faza e ca nu stiu cum sa le updatez. Adica am o variabila coins, eu colectez coins etc. vreau sa salvez acei coinsi, il bag sub clasa serializabila, dar dupa nu pot sa o accesez. Si am auzit ca pot sa salvez si cu playerprefs, insa nu e recomandat, deci am nevoie de sfat de la un programator profesionist, pentru a stii pe viitor si pentru a imi rezolva dilema