anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU

In data de 29.12. 2011 am achizitionat un TV LED LG de la Altex.
In acest weekend TV-ul s-a stricat(nu se mai aprinde deloc), insa mai beneficiaza de garantie inca 6 luni.
Am pus mana pe telefon si am sunat la "Centru de Informatii Pentru Clienti" al celor de la LG si acestia mi-au recomandat un service ce nu se afla trecut in certificatul de garantie(DIANGI GRUP).Am incercat sa iau legatura cu acestia prin telefon(numarul primit de cei de la LG, si numarul de pe site-ul lor) insa nu au raspuns nici ieri nici azi.
Dupa cateva "cercetari" pe net am aflat ca este mai comod sa duc produsul inapoi la magazin si acestia sa il trimita la service, iar in termen de 15 zile lucratoare daca nu primesc nici un semn de viata de la ei pot solicita un produs nou(acelasi model sau unul similar).

Ce credeti ca ar trebui sa fac?
A mai avut cineva astfel de problema?

Răspuns Câştigător
| Wolfenstein a răspuns:

Dul la depozitul de unde l-ai achiziţionat, apoi, în termen de 15 zile dacă nu ţi-l aduc, fă o reclamaţie la OPC.
Baftă!

4 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Kennedy97 a răspuns:

Odată ce mai ai garanție, încearcă să te duci la reparat cu el. Dar ar fi și o variantă să faci soliciți un produs nou.De aici depinde și ce dorești tu.

| mafaldaaa a răspuns:

1) Mergi și vorbește cu ei.
2) Dacă nu merge așa, mergi la OPC

| BR34K3R a răspuns:

Problema este in felul urmator:
Sa merg eu cu el la service sau sa il duc la magazin si sa se ocupe ei?