În mod sigur e eroare. În acest caz, scrie-le un mesaj la "Raportează o problemă" (în lb engleză) și roagă-i să rezolve problema.
Suntem 2 admini. El m-a anuntat pe mine ca nu il mai gaseste, am verificat si eu, si i-am spus ca habar nu am de ce nu il mai gasim.
Verifică-ți inboxul de asistență, dacă a fost raportat vei fi înștiințată. Dacă nu ai mesaj, ar putea fi doar o eroare de la Facebook. Mai roagă pe cineva să verifice existența paginii, deci dă-i linkul.
Nu am primit mesaj la inbox de asistenta, ca am verificat. Am rugat si alta persoana si tot nu l-a gasit. Sper doar sa fie o eroare de ei, cum spui. Multumesc!
Am scris deja si un mesaj. Au zis ca vor incerca sa remedieze problema. Acum astept sa vad in cat timp o rezolva. Iti multumesc pentru sfaturi.
Nu, nu... Acela e un mesaj stas, care apare automat in inboxul tău, în urma trimiterii unui raport. În cazurile acestea, ei nu prea răspund, decât după ce îți rezolvă problema. De obicei, își cer scuze pentru problemele tehnice apărute. Success, o să fie bine. În general, sesizarea se rezolvă după 24h.
Andrei1124 întreabă: