| Girly97 a întrebat:

Sunt singura clienta a Bancii Transilvania care primeste mailurile de informare si noutati in folderul de spam? Eu am permis bancii sa ma contacteze prin email cu noutati despre serviciile lor insa este ca si cum este ilegal ca o banca sa trimeata mailuri clientilor, mai ales ca suntem in era tehnologiei!

4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Marcheaza un e-mail si da-i caracterul "nu este spam"! Ulterior il vei primi in inbox. Prima data asa am patit si eu.

| REMiXDJ a răspuns:

Cand primesti email de la banca selecteza mesajul si ai functia de NO SPAM, odata adresa de email memorata (adica email-ul bancii) urmatoarele mesaje vor veni direct in mail la mesaje noi primite.
Nu e deranjant ca mesajele vin in folderul de SPAM - poti citi mesajele si acolo iar daca vrei sa dai click pe link trebuie sa muti mesajul din spam in mail langa celelate mesaje noi primite - ai functia de MOVE IN INBOX
Uita-te in email sus pe meniu si o sa te prinzi cum se muta dintr-o zona in alta.

| flixbuster a răspuns:

Nu stiu unde primesti tu mail-urile dar, daca ai cumva Web Mail pe la Yahoo, Outlook/Hotmail sau Gmail, astia nu au aflat de acordul pe care l-ai dat tu BT sa-ti trimita mail. Ei au algoritmii lor care clasifica un mail ca spam si se pare ca mail-ul BT intruneste conditiile. Pentru ca este un false positive, trebuie sa indici manual ca nu este vorba despre un mail spam si, asa cum a spus si @Salontanul, sistemul anti-spam va invata exceptia si va livra mail-urile ulterioare de la acelasi sender in inbox.

| Trioda a răspuns:

Simplu:
In folderul de Spam, clik pe mesaj si al trimiti in mes necitite, cu optiunea not spam..si gata!
Succes!