| Dumitru_Marian_2001 a întrebat:

Ajutor! Am un Allview A5 easy care imi afișează mesajul "introduceți parola de protejare a confidențialității pentru deblocare " parolă pe care nu o știu. Cum fac sa aflu această parolă? Menționez că după ce mi-a dat prima dată acest mesaj i-am dat recovery reset dar problema persista

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca ti-o cere, si chiar e telefonul tau, sa zicem ca ai uitat-o, desi nu prea aveai cum, odata ce tu ai setat-o din setarile telefonului, du-te la garantie daca mai ai, pentru ca trebuie rescris tot telefonul in concluzie si IMEI si etc. Daca nu la un service specializazt.

Răspuns utilizator avertizat
| Dumitru_Marian_2001 explică (pentru anonim_4396):

M-am mai interesat și se pare că îmi cere codul pentru că am pe telefon activat antifurt. Mi-am cumpărat un Allview P8 emagic și când am scos cartela din A5 s-a blocat

| Dumitru_Marian_2001 explică (pentru ramon2473):

Din păcate mie nu-mi cere contul Google, îmi cere un cod numeric

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Dumitru_Marian_2001):

Asta ai uitat sa precizezi, cel putin cu cartela. Daca are spre exemplu bitdefender anti-theft e greu, trebuie sa stii pe ce numar a pus deblocarea, sa trimiti un sms de pe acel numar cu un pin sau o comanda pentru deblocare. Idem daca ai Orange antivirus, sau o alta aplicatie. Aici numai pot intervenii, doar un magazin specializat de se ocupa cu asa ceva.

| Angelica_Diaconescu_1982 a răspuns:

Bună cum ai rezolvat problema că am și eu un a 5 easy cu aceași problema?