Te ai dus degeaba la ei? Trebuia sa îi intrebi pe ei, ai plătit, ei trebuiau sa i ti spună cînd se va inchide abonamentul, cand se va rezilia contractul cu ei, suna i si întreaba i ei stiu raspunsul, degeaba vi aici sa intrebi ei si numai ei stiu. Daca nu îi poti suna, du te la ei la rcs au pîna diseara deschis unii au pîna la 19 unii pîna la 21, si întrebi fetele alea acolo, ele i ti vor explica procedura lor, in cît timp se va inchide contractul tau.
Mi s-a spus ca s-a anulat pur si simplu, asa mi-a spus fata de la ghiseu.Ca daca nu am incredere in ce imi spune sa sun la relati cu clientii.
Exact, acolo sa suni la serviciul tehnic, ceri numarul de telefon de la rcs ei au alt numari pentru situatii tehnice, instalare cablu internet, sau deranjamente cablu sau internet, si întrebi acolo, spui cine esti nume prenume din buletin, adresa exacta, si ei i ti vor spune motivele pentru care sa anulat contractul sau serviciile de cablu net telefonie. Succes.
Pe_Viata_Anonim_1994 întreabă: