Depinde cine ți-a făcut "abonamentul". Ca să te loghezi îți trebuie email-ul tău și parola, după îți cere o verificare prin telefon. Dacă ești titularul de cont, trebuie să fie pe email-ul tău. Verifică email-ul personal. Dacă nu ai acces la email sau ți l-ai pierdut cel mai bine suni și vorbești cu sportul de la Digi. Eu personal nu am înțeles nimic, dacă este contul tău ca titular, dacă este al tatălui, încearcă să fi mai explicit.
Mergi la o caserie Digi si ceri schimbarea numarului de telefon, eventual si a e-mail-ului.
Din ce scrii aici totul reiese că este pe numele tatălui nu al tău.
Mergi la Digi si lamureste problema.
Este pe numele meu! Ce vreau să zic este că tatăl meu primește SMS-ul cu codul de verificare în loc să-l primesc pe al meu.
Este contul meu ca titular! Codul de verificare îl primesc pe numărul tatălui, deci aș vrea să primesc codul pe numărul meu.