| rcadar888 a întrebat:

Am nevoie de ajutor! Am un abonament Digi Mobil din august 2024, contractul fiind pe numele meu. Dar, ca să mă conectez la contul meu Digi îmi trebuie nr tatălui meu și nu am cum să mă conectez fără acesta. De asemenea, tot tata primește și SMS cu privire la plata facturii. Aveți idee cum să modific nr contact cu numărul meu, astfel încât să mă pot conecta la cont\primesc SMS pe numărul meu? Aș vrea să știu dacă pot să modific nr. contact fără prezența tatălui, deoarece eu sunt titularul contului!

7 răspunsuri:
| Ion_Bucur_ a răspuns:

Depinde cine ți-a făcut "abonamentul". Ca să te loghezi îți trebuie email-ul tău și parola, după îți cere o verificare prin telefon. Dacă ești titularul de cont, trebuie să fie pe email-ul tău. Verifică email-ul personal. Dacă nu ai acces la email sau ți l-ai pierdut cel mai bine suni și vorbești cu sportul de la Digi. Eu personal nu am înțeles nimic, dacă este contul tău ca titular, dacă este al tatălui, încearcă să fi mai explicit.

| Ion_Bucur_ a răspuns (pentru Ion_Bucur_):

**suportul

Bula
| Bula a răspuns:

Mergi la o caserie Digi si ceri schimbarea numarului de telefon, eventual si a e-mail-ului.

| darrio2007 a răspuns:

Din ce scrii aici totul reiese că este pe numele tatălui nu al tău.
Mergi la Digi si lamureste problema.

| rcadar888 explică (pentru darrio2007):

Este pe numele meu! Ce vreau să zic este că tatăl meu primește SMS-ul cu codul de verificare în loc să-l primesc pe al meu.

| rcadar888 explică (pentru Ion_Bucur_):

Este contul meu ca titular! Codul de verificare îl primesc pe numărul tatălui, deci aș vrea să primesc codul pe numărul meu.

| darrio2007 a răspuns (pentru rcadar888):

Ciudat.