| Girly97 a întrebat:

Am nevoie de ajutor, va rog frumos. Mama mea are o cartela reincarcabila Orange de anul trecut si nu a mai incarcat-o niciodata. Cand si-a pornit telefonul (era descarcat si l-a bagat la incarcat) si a bagat codul PIN al cartelei telefonul i-a spus ca nu este corect, apoi a mai incercat sa introduca codul corect dar tot nu a reusit si i s-a blocat cartela. Cand am incercat sa ii aflu codul PUK la relatii clienti robotul mi-a spus ca numarul nu este corect. Nu am mai intalnit niciodata un astfel de caz. Care ar putea fi problema? Cazul asta ma depaseste si pe mine!

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai cartelele reincarcabile isi pierd numarul daca nu sunt reincarcate. 1 an nefolosita, e expirata de mult

| anonimg a răspuns:

"Dacă timp de 3 luni nu primești sau nu inițiezi niciun apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivată și îți vei pierde numărul de telefon, oferta de care beneficiezi și creditul PrePay."

Sursa: https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/ la sectiunea: "În ce condiții va fi dezactivată cartela PrePay Orange?"

| georgeenglezu2016 a răspuns:

Daca a fost sigura ca acel pin a fost corect si nu i-a mers, acel numar fiind neincarcat de un an de zile automat acea cartela se expira daca o mai reincarca de 3 sau 5 ori era bine, asa ca sa isi ia adio de la numar si sa isi ia alta cartela costa 35 de lei si numarul este gratis la alegerea numarului preferat

| BoneShiver a răspuns:

Cel mai bine mergeti la un centru Orange!

Parerea mea este ca poate numarul a expirat sau ceva de genul? Cred (not sure here) ca cei de la Orange ar putea sa va dea alta cartela daca este vorba de vreun soi de defectiune!

Bafta!