Indiferent de situatie, eu stiu un lucru sigur: daca serviciul de relatii cu clientii nu functioneaza cum trebuie, prefer daca se poate sa schimb firma. Pentru ca oricind voi mai avea nevoie ma voi izbi de aceeasi problema, pentru ca e ceva putred acolo.
Porteaza numarul. Cred xa e cel mai eficient mod de a rezolva problema
Dar nu ai putut incarca cartela? dc ai lasat asa? acum suporți consecințele.
Nu vreau sa incarc cartela lunar. Am alt nr de telefon pentru asta. Acest numar e doar pentru apeluri primite si normal ar fi sa functioneze si in perioada de gratie. Asa a fost pana acum si asa e in alte retele.
Asta nu e o consecinta a ceva ce am facut eu ci a serviciilor proaste oferite de Telekom.
Incearca sa raspunzi intrebarii daca stii. Daca nu, nu raspunde.
Telekom are servicii proaste, mai bine îi eviți ca sunt de caca rău, iti recomand Orange sau Vodafone.
Nu trebuie sa il portezi, dar ar fi foarte indicat.
Urmareste reclama Telekom si ai sa vezi ca nu esti singura care are nemultumiri. 30% din clientii care s-au portat la Telekom sunt acum mai nemulțumiți...