| qazwsxedc131 a întrebat:

Am un xperia ray din Germania cu garantie la el. Am o problema cu blackscreen cand dau sa deblochez telefonul si nu imi apare nimic doar daca scot de cateva ori bateria. L-am dat ing arantie la Germanos pentru ca el sunt in parteneriat xperia si mi-au tinut telefonul in garantie 1 luna. L-am primit si merge mai rau ca inainte, macar inainte se mai aprindea din cand in cand. Am sunat si au zis ca sa-l duc iar. Ce pot sa fac sa iau masuri drstice?
Pot sa sun la protectia consumatorului sau ceva pentru ca isi bat joc de mine efectiv. L-am dus de 2 ori sa-l primeasca si am asteptat 1 luna sa il ia doar in garantie si inca una sa-l faca.
Niste pareri de la cineva care se pricepe ar fi binevenite mai ales sa fie multe.

Răspuns Câştigător
| stlucian a răspuns:

Clar ca trebuie sa faci o sesizare nu telefonica, personala cu inregistare cu acte cu tot daca te mai poarte nu o luna ci 14 zile atat trebuie sa dureze reparatia/transport/livrare cum vrei sa o iei.Nu te intereseaza pe tine unde il repara atate vreme cat e in garantie. Daca nu se descurca, alt telefon nou.Ce asteapta sa-i treaca garantia? Apropo de garantie trebuia specificat(prelungit)in actul de garantie perioada cat a stat in service/magazin pentru ca nu te-ai folosit de el.Pentru inceput vorbeste cu ei despre termenul spus de mine(14 zile atat spune legea)si apoi cum am spus mergi personal la protectia consumatorului fa o sesizare si cere numar de inregistrare ca sa fii sigur ca e luata in considerare (tine minte numarul pentru orice eventualitate noteaza-l).

Succes thumbs up

| qazwsxedc131 explică (pentru stlucian):

Mersi, m-am hotarat sa dau un telefon la protectia consumatorului sa vedem cum sta treaba. Asa stiam si eu ca 2 saptamani cel mult au voie, de fapt 14 zile lucratoare deci aia vine aproape 3 dar ei l-au tinut o luna si inca una pana sa doreasca sa-l primeasca.

| stlucian a răspuns (pentru qazwsxedc131):

Vezi mai multe aici:

http://www.evz.ro/......33051.html

2 răspunsuri: