Clar ca trebuie sa faci o sesizare nu telefonica, personala cu inregistare cu acte cu tot daca te mai poarte nu o luna ci 14 zile atat trebuie sa dureze reparatia/transport/livrare cum vrei sa o iei.Nu te intereseaza pe tine unde il repara atate vreme cat e in garantie. Daca nu se descurca, alt telefon nou.Ce asteapta sa-i treaca garantia? Apropo de garantie trebuia specificat(prelungit)in actul de garantie perioada cat a stat in service/magazin pentru ca nu te-ai folosit de el.Pentru inceput vorbeste cu ei despre termenul spus de mine(14 zile atat spune legea)si apoi cum am spus mergi personal la protectia consumatorului fa o sesizare si cere numar de inregistrare ca sa fii sigur ca e luata in considerare (tine minte numarul pentru orice eventualitate noteaza-l).
Succes
Mersi, m-am hotarat sa dau un telefon la protectia consumatorului sa vedem cum sta treaba. Asa stiam si eu ca 2 saptamani cel mult au voie, de fapt 14 zile lucratoare deci aia vine aproape 3 dar ei l-au tinut o luna si inca una pana sa doreasca sa-l primeasca.