| xoxo69 a întrebat:

Buna! Am o problema, astazi de dimineata am primit mesaj de la digi ca imi vor limita accesul la datele mobile, deoarece am intrecut limita de 100gb de internet pe luna, am 0.0 mb folositi in 5g si m-am gandit sa incerc sa folosesc 5g o vreme pana cand se reseteaza abonamentul, am iPhone 13 si am activat 5g si on si auto si tot 4g/lte imi consuma, chiar daca sunt in aria de acoperire 5g si am 5g on, tot la fel de prost merg datele si in continuare imi foloseste din 4g. Pentru ca m-am uitat la cost control iar mb continua sa creasca la categoria 4g. Trebuie sa fac ceva sa activez 5g-ul? Am abonament digi optim nelimitat si nu pot folosi 5g de niciun fel. Ce pot face? Imi merge internetul foarte, foarte greu si la fel merge si pe lte ca pe 5g, nici macar nu-mi foloseste internetul 5g. Este vreo solutie? Am cautat pe internet dar nu am gasit nimic! Ajutor!

4 răspunsuri:
| ioana748 a răspuns:

Poate daca sunati in cale center la ei, va ajuta cu informații utile.

| VoidEternal a răspuns:

Nu ai semnal 5g in zona, de asta nu îți merge. Probabil.

| xoxo69 explică (pentru VoidEternal):

Am, am si spus asta. Sunt fix in arie, aproape de antene.

| VoidEternal a răspuns (pentru xoxo69):

Cu cât ești mai aproape de antene cu atât semnalul e mai slab. Asta mi-a spus-o un reprezentant Vodafone. Plus că de unde știi dacă e vorba de antene 5g sau 4g?