Relații clienți
*222
II contactezi pe Facebook ( messenger)
Sau secțiunea contact de pe site Vodafone.
Și eu am Vodafone, lunar activez opțiunea de 8 euro, sunt client platinum dar nu am întâmpinat problema asta.
Pe alt număr de Vodafone am pățit sa taxeze din credit în loc sa reînnoiască oferta. Asta a fost în urma cu 4 ani. Noaptea la ora 00 când trebuia, în mod normal, sa se reînnoiască opțiunea, în schimb am fost taxat când stăteam pe net. Pe atunci era oferta la 7 euro.
Am deschis tichet și mi-au dat creditul inapoi. În cazul tău obligatoriu trebuie sa iei legătura cu Vodafone. Și rău ai făcut pentru ca nu ai luat legătura cu Vodafone de prima data când s-a întâmplat. Lăsând asa, ei nu vor știi proveniența problemei și astfel sa o remedieze.
Multumesc! Am uitat sa mentionez ca am avut acum ceva timp activata ceva optiune sa imi dea credit in avans dupa ce se termina optiunea, dar am dezactivat-o. ma gandeam ca poate mi-a ramas de atunci neplatit?
Cred ca este acea opțiune pe care o activezi înainte de a avea credit și creditul se retine la următoarea încărcare. Doar la relații clienți îți poate răspunde.