| ale15minune a întrebat:

Buna! Am si eu o nelamurire in legatura cu o încărcare de cartela. Mi-am încărcat cartela acum 2 zile (de fapt mama, tin sa mentionez ca am doar 14 ani) cu 5 euro, iar astazi cand am incercat sa sun mi s-a spus ca am credit insuficient. Am avut multe beneficii activate si nu am folosit prea multe minute si date. Dupa vreo 4/5 ore cam asa, am primit un mesaj in care mi s-a spus ceva de genu: "returnează creditul folosit in avans si primesti nu stiu ce". Vreau sa spun ca folosesc Vodafone. Mi s-a mai întâmplat treaba asta de vreo 3 ori anul asta si nu stiu cum sa rezolv. As avea nevoie mult de ajutor.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Relații clienți

*222
II contactezi pe Facebook ( messenger)
Sau secțiunea contact de pe site Vodafone.

Și eu am Vodafone, lunar activez opțiunea de 8 euro, sunt client platinum dar nu am întâmpinat problema asta.
Pe alt număr de Vodafone am pățit sa taxeze din credit în loc sa reînnoiască oferta. Asta a fost în urma cu 4 ani. Noaptea la ora 00 când trebuia, în mod normal, sa se reînnoiască opțiunea, în schimb am fost taxat când stăteam pe net. Pe atunci era oferta la 7 euro.
Am deschis tichet și mi-au dat creditul inapoi. În cazul tău obligatoriu trebuie sa iei legătura cu Vodafone. Și rău ai făcut pentru ca nu ai luat legătura cu Vodafone de prima data când s-a întâmplat. Lăsând asa, ei nu vor știi proveniența problemei și astfel sa o remedieze.

2 răspunsuri:
| ale15minune explică (pentru anonim_4396):

Multumesc! Am uitat sa mentionez ca am avut acum ceva timp activata ceva optiune sa imi dea credit in avans dupa ce se termina optiunea, dar am dezactivat-o. ma gandeam ca poate mi-a ramas de atunci neplatit?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru ale15minune):

Cred ca este acea opțiune pe care o activezi înainte de a avea credit și creditul se retine la următoarea încărcare. Doar la relații clienți îți poate răspunde.