| Rusu_Cristi_2003 a întrebat:

Buna, am un telefon l-am dus în garanție la Vodafone și a venit cu același defect, as dori sa cer schimbare telefonul vreau sa precizez ca îl am de o luna de zile și deja face figuri! Ce as putea face? Este un telefon de 6200 de lei, va rog sa ma ajutați cu un răspuns! Dau medalie celui mai bun dapsuns

Răspuns Câştigător
| zilog a răspuns:

Simplu mergi la protecția consumatorului
plateste la ei taxă ca să vină cu tine la magazin sa se ia ei de cei de la Vodafone in locul tau toata distractia te costa maxim 200 lei
in unele orase este gratis protectia consumatorului
dar in alte orase au facut mult prea multi oameni abuz de ei si acum nu mai au fonduri ca să iti poată aloca un om școlarizat care știe legi...
asa ca poate ca iti vor cere 200 lei depunde de la oras la oras.
Si gata se rezolva treba fara sa iti otrăvești tu sângele
fara sa te doara capul
este cea mai simpla optiune
ca si cand ai plati un politist sa se certe cu ei pe când politia nu poate fi plătită să facă treaba asta
asa ca de un avocat nu ai bani sau chef sa dai o grămadă de bani
si cea mai ieftina solutie să ai un om expert in legi este protectia consumatorului.

un avocat cred că ar vrea și el doar ca să vină la magazin măcar 100 euro
apoi dacă vrei să iti facă si dosar să mergi cu el în instanță fără 900 lei nu cred că scapi. asta sa te resprezinți singur.
Dar cu avocatul la reprezentanță ai șanse cu 30% mai mari.
Cam astea sunt cele doua variante

3 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Nu til schimba ca vrea muschiul tau. Trebuie trimis de 3 ori in service, si doar dupa ce constata ca nu pot face nimic iti da altul.

| zilog a răspuns (pentru Wr3nch):

Depinde câte cupoane are pe certificatul de garantie poate sa aiba 5 cupoane asa ca merge de 5 ori.
dar daca este si el dragut si vorbeste extraordinar de frumos si este atent cu un tort diplomat o pizza pentru fiecare om si o sticla de cola daca cumva service-ul este la un oras focsani Vaslui bârlad Buzau bacau
atunci cum aud oamenii din service BUNĂ ZIUA DOMNILOR INGINERI
se uită la el si daca el este imbracat cu cămașă călcată la dungă are stilou in buzunar si pantaloni negri negri călcați la dungă curea nouă și pantofi în care îți faci mustața curați impecabil
plus mașina cu care a venit este spălată prospăt.
Si mai știe să spună VĂ MULȚUMESC pentru că v-ați făcut timp să mă primiți
VĂ ROG FRUMOS SĂ MĂ AJUTAȚI

Si vine cu un tort diplomat
Atunci gata mă dădeam peste cap să il ajut și ii ofeream NEGAȚIE adică o fișă cu care mergea la magazin să îi dea alt telefon sau banii.
Sau scoteam din televizorul altui client placa de piese si-o dădeam lui si i-o puneam pe a lui in televizorul de unde am luat-o.

Trebuie să incerce să vorbescă:
puțin CALM tare clar cu dicție și fonetică cât mai pură!

In acel moment eu ii dădeam nota 10 ca și om și ii rezolvam problema!

DAR DACĂ MĂ LUA CU :" BOSULE! BOSULICĂ, SĂ TRĂIASCĂ, mâncați-ași, barosane, MĂ VERICULE MĂ, mă unchiașule, unchiule, chiparosule, frumosule, face-m și noi o combinație..."

Atunci eu ii stricam telefonul in mod intenționat și scriam pe foaie ca el a turnat acid sulfuric pe paca de piese si ca TELEFONUL NU MAI FACE OBIECTUL GARANȚIEI
Asa că eu propun să fie scos din garanție!
Si gata se termina povestea pentru că aveam borcanul cu acid sulfuric pregătit pentru maneliști cum ii vedem cu manelele în sânge cu burtă si cu lanțul de aur la gât cum incepeam să caut motive să il scot din garanție.
Doamen ferește să fi avut vreun tatuaj sau becliug in rât sau cercei ca șî bărbat.
Eram învățat de patron că ășta este modelul de client care el a stricat obiectul. chiar dacă este să ne dea în judecată să o ținem pe a noastră că acel client a stricat telefonul.

Asă că VORBA DULCE MULT ADUCE!

| Wr3nch a răspuns (pentru zilog):

Fain ce zici dar problema e ca probabil Vodafone nu se ocupa de service in magazin, ci il trimite la Bucuresti la depanero, sau la service-ul firmei care a facut produsul. Asa ca nu ai la cine sa dai mita laughing