| Anonima222223 a întrebat:

Bună dimineața! Ma confrunt cu o problema, care Nuu as putea spune ca este atat de mare, de vreo câteva zile!
Mama mea a schimbat abonamentele pe care le aveam eu, ea și tatăl meu, și mie mi-a făcut alt abonament (in rețeaua Telekom) in care am trafic de date. Problema este ca atunci când dau sa pornesc datele mobile, îmi arată ca sunt activate dar de fapt nu am net. Trebuie sa fac ceva configurări sau ce se întâmpla? Menționez ca am iPhone (in caz ca trebuie sa fac configurări) sper sa ma ajutați.

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună, eu zic sa te duci la un servis cu telefonul sa vada ei ce are, dar pe alte cartele mergea? poate trebuie decodat sau resoftat.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Vezi cum vorbesti, da?

| OanaMaria338 a răspuns:

Am putea vorbi un pic in privat? Cred ca te pot ajuta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Selecteaza Settings > General > Network > Cellular Data Network > in campul APN scrie cu litere mici: broadband
Restul campurilor raman necompletate

| Anonima222223 explică (pentru anonim_4396):

Pai așa e și tot nu merge, am încercat

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Anonima222223):

Atunci, mesaj gratuit la 638 cu textul "setari" si urmeaza instructiunile.