| ParkHara a întrebat:

Am o mare problema. Momentan am un 5S ca telefon (nu cred ca ar trebui ca conteze modelul) dar am in cont inca 400 MB de internet, dar cand activez 3G ul din setari si intru pe net imi zice ca nu am conexiune. Am incercat sa repornesc internetul sau sa imi restartez telefonul dar nu ajuta. Ce as putea sa fac?
Multumesc oricuuum!

3 răspunsuri:
| anonymous00702 a răspuns:

Buna ziua.
Daca ai tel-ul pe abonament te poti duce la magazin-ul de unde ai achizitionat tel, si le spui ca ai o problema la internet.
Daca nu il ai pe abonament se pote sa se fi intamplat cand ai bagat codul de securitate el sa fi citit doar datele inrest sa nu-ti fi trimis nici un mB.
Si schimbati cartela.
Sper ca te-am ajutat.

| ParkHara explică (pentru anonymous00702):

Imi poti da te rog mai multe detalii? Am cartela PrePay dar cumparasem acum 2 saptamani 3GB de trafic. Pana acum trei zile totul a mers dar s-a oprit dintr-o data. Si am verificat daca nu a expirat, deci nu e asta problema.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900a-galaxy-s5/

http://androidflagship.com/......te-or-less

http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900h-galaxy-s5/

http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Apoi să REFACI setările de net!


Toate cele bune.