Buna ziua.
Daca ai tel-ul pe abonament te poti duce la magazin-ul de unde ai achizitionat tel, si le spui ca ai o problema la internet.
Daca nu il ai pe abonament se pote sa se fi intamplat cand ai bagat codul de securitate el sa fi citit doar datele inrest sa nu-ti fi trimis nici un mB.
Si schimbati cartela.
Sper ca te-am ajutat.
Imi poti da te rog mai multe detalii? Am cartela PrePay dar cumparasem acum 2 saptamani 3GB de trafic. Pana acum trei zile totul a mers dar s-a oprit dintr-o data. Si am verificat daca nu a expirat, deci nu e asta problema.
Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900a-galaxy-s5/
http://androidflagship.com/......te-or-less
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g900h-galaxy-s5/
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Apoi să REFACI setările de net!
Toate cele bune.