| Marr117 a întrebat:

Bună, TPU! Mi-am făcut de curând un abonament la Orange şi în primele 48 de ore nu mi-a mers să sun la 415. După câteva zile, când am sunat am constatat că, de fapt, nu aveam minute/mesaje nici în reţea, nici în afară, deci vorbisem pe cost suplimentar. Ar fi trebuit activat abonamentul separat de cartelă sau ar fi fost normal când mi-am activat cartela să-mi dea ei toate minutele/mesajele incluse în abonament?

Răspuns Câştigător
| Seby90 a răspuns:

Ar mai fi o chestie, in momentul in care deschizi abonamentul, pana la data de facturare, prima factura gen, iti vor genera un numar fractionar din suma totala de minute in raport de cate zile pana la data de facturare au ramas din luna respectiva.

Daca sa zicem faci facturarea pe 15, si tu ai incheiat abonamentul pe 14 e posibil sa nu ai nici un minut pana pe data respectiva.

Dar totusi tu mentionezi ca ar fi cateva zile. Nu stiu ce sa zic, suna-i si intreaba-i.

Personal am abonament la Vodafone si sincer, am sa platesc pe 1 an cat a mai ramas sa scap de ei ca-s niste paraziti umani.
Ai sa plangi din cauza abonamentului si a serviciilor mai tarziu, sper doar Orange sa fie mai seriosi.

7 răspunsuri:
| UnCorpSanatos a răspuns:

Exista o perioada de timp de obicei cateva ore pana iti activeaza ei abonamentul dar te si anunta cand inchei contractul. Probabil au omis sa iti activeze minutele si mesajele sau sa te anunte in cat timp poti folosi cartela cu optiunea, ar trebui sa mergi la magazinul unde ai incheiat contractul si sa ii intrebi pe ei.

| Marr117 explică (pentru UnCorpSanatos):

De fapt, am închiat şi contractul şi am făcut şi abonamentul online. O să-i sun luni să văd ce îmi spun. Totuşi nu mi se pare normal... Plus că am mai auzit că sunt destul de neserioşi. Mulţumesc pentru răspuns!

| Marr117 explică (pentru Seby90):

Sincer, şi curierul care mi-a livrat telefonul a spus că sunt foarte neserioşi. Şi mi-am făcut abonament în speranţa că o să-mi mai scadă ceva ceva din preţul telefonului, dar mai bine nu mă complicam. Deja a început să-mi facă probleme şi nu îl am nici de 3 zile, iar contractul e făcut pe 2 ani... În orice caz, o să sun să întreb. Mulţumesc!

| Seby90 a răspuns (pentru Marr117):

Cu placere, pai abonamentul poti sa il inchizi cand vrei tu, dar e stipulat intr-o clauza ca v-a trebuii sa inchei abonamentul platind toate lunile ramase in avans (la un discount cei drept). De ex am un abonament de 25 euro la Vodafone, si daca vreau sa il inchid, mai am ceva gen 12 luni, imi vor lua 190 euro in loc de suma totala 25x12=300.

| Marr117 explică (pentru Seby90):

Da, dar asta ar însemna să plăteşti nişte bani în plus, într-adevăr, mai puţin decât suma iniţială, dar tot plăteşti ceva şi nici nu foloseşti abonamentul respectiv. Prefer să plătesc o valoare mai mare dar să am acces la tot ce am eu inclus în abonament.

| Seby90 a răspuns (pentru Marr117):

Da dar mie mi-au facut niste faze, si nu ii mai suport, prefer cartela.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
In cazul in care nu te-au ajutat colegii nostril de la Serviciul Clienti, putem incerca sa te ajutam noi. Da-ne un mesaj privat cu numarul tau de telefon; verificam si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helpers