Ar mai fi o chestie, in momentul in care deschizi abonamentul, pana la data de facturare, prima factura gen, iti vor genera un numar fractionar din suma totala de minute in raport de cate zile pana la data de facturare au ramas din luna respectiva.
Daca sa zicem faci facturarea pe 15, si tu ai incheiat abonamentul pe 14 e posibil sa nu ai nici un minut pana pe data respectiva.
Dar totusi tu mentionezi ca ar fi cateva zile. Nu stiu ce sa zic, suna-i si intreaba-i.
Personal am abonament la Vodafone si sincer, am sa platesc pe 1 an cat a mai ramas sa scap de ei ca-s niste paraziti umani.
Ai sa plangi din cauza abonamentului si a serviciilor mai tarziu, sper doar Orange sa fie mai seriosi.
Exista o perioada de timp de obicei cateva ore pana iti activeaza ei abonamentul dar te si anunta cand inchei contractul. Probabil au omis sa iti activeze minutele si mesajele sau sa te anunte in cat timp poti folosi cartela cu optiunea, ar trebui sa mergi la magazinul unde ai incheiat contractul si sa ii intrebi pe ei.
De fapt, am închiat şi contractul şi am făcut şi abonamentul online. O să-i sun luni să văd ce îmi spun. Totuşi nu mi se pare normal... Plus că am mai auzit că sunt destul de neserioşi. Mulţumesc pentru răspuns!
Sincer, şi curierul care mi-a livrat telefonul a spus că sunt foarte neserioşi. Şi mi-am făcut abonament în speranţa că o să-mi mai scadă ceva ceva din preţul telefonului, dar mai bine nu mă complicam. Deja a început să-mi facă probleme şi nu îl am nici de 3 zile, iar contractul e făcut pe 2 ani... În orice caz, o să sun să întreb. Mulţumesc!
Cu placere, pai abonamentul poti sa il inchizi cand vrei tu, dar e stipulat intr-o clauza ca v-a trebuii sa inchei abonamentul platind toate lunile ramase in avans (la un discount cei drept). De ex am un abonament de 25 euro la Vodafone, si daca vreau sa il inchid, mai am ceva gen 12 luni, imi vor lua 190 euro in loc de suma totala 25x12=300.
Salut,
In cazul in care nu te-au ajutat colegii nostril de la Serviciul Clienti, putem incerca sa te ajutam noi. Da-ne un mesaj privat cu numarul tau de telefon; verificam si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helpers