| BarbuMaria23 a întrebat:

Bună ziua! Am făcut o diagnoza cu Samsung Members si a detectat o defecțiune la baterie în care spune ca bateria este veche sau defecta menționez că telefonul are o săptămână de când este achiziționat ce pot face cu el?

10 răspunsuri:
| helpforyou a răspuns:

Sa mergi intr-un service Samsung ( sau la un service de la furnizorul de unde ai cumparat telefonul) sa il verifice ei. Ai garantie la el asa ca se rezolva.

Succes.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca este in garantie trebuie sa mergi in magazinul de unde l ai cumpărat sa i ti dea altul care functioneaza sau banii inapoi, dar grabeste te ca daca expiră garantia nu il mai poti schimba gratuit si reparatia va costa

| BarbuMaria23 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Nu am primit garanție la telefon

| darrio2007 a răspuns:

Remediaza defectiunea.
Telefonul este achizitionat, asa cum spui. Dar este nou?

| BarbuMaria23 explică (pentru darrio2007):

Da este nou

| darrio2007 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Este achizitionat. Deci e cumparat de la cineva.

| darrio2007 a răspuns (pentru BarbuMaria23):

Si de ce nu ai garantie la el?

| BarbuMaria23 explică (pentru darrio2007):

Nu știu nu am primit nici pe ste nici la curier

| darrio2007 a răspuns (pentru BarbuMaria23):

Comanda online, nu? Vezi pe e-mail. Daca ai dat o adresa de e-mail cand ai facut comanda.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Îi poti schimba bateria doar contracost, ne fiind in garantie telefonul orice defectiune are se plateste, daca l ai cumparat de pe olx suna l pe cel e la care l ai cumparat si roaga-l sa i ti trimita macar pe mail copia certificatului de garantie sau poate vrea sa i ti dea banii inapoi, spune-i ca te a pacalit, tu ai platit un telefon nou si el a vindut o rabla care are bateria dusă, cîti bani ai dat pe telefon de la cel care l ai luat? Ca sa i schimbi bateria te costă cel putin 250 lei.