Nu. E ceva in neregula! Trebuie sa mergi la un centru Vodafone sau sa suni la ei sa vezi care-i problema. *224 / 0372.02. 2244 Departamentul Plăţi (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele, apel taxabil din străinătate/roaming);
Mama a mai făcut un abonament la o tabletă și mă gândeam că e posibil să o fi trecut pe abonamentul ăsta. E o posibilitate?
Pai inseamna ca ai 3 abonamente? Ce scrie pe factura de la tableta?
Cam așa. Nu am factura detaliată. Mama o să meargă să vorbească azi cu cei de la Vodafone.
Suna la unul din numerele de mai sus. E gratuit.
Voi vedea.
Am consumat incă un pachet de 50 mb pentru internet. Și cică de asta a venit in plus. In fine, întradevăr când am dat mesaj la *123, mi-a arătat că aveam 2 pachete consumate.