| Diamondsz a întrebat:

Bună ziua.
Revin cu o întrebare. Eu sunt cu mama pe abonament la Vodafone, menționez că abonamentul e Vodafone Smart 9. Plătim de obicei 300 si ceva de lei. Ei bine, astăzi factura ne-a venit 650 lei.
Nu am depășit datele mobile, nici cu apelurile sau mesajele, căci am nelimitat și imi arată cost suplimentar : 0.00 euro.
Deci care e problema?
Am înțeles că cei de la Vodafone pot să intre și vada tot ceea ce am accesat eu. E adevărat?
Revenind, sper să găsesc o explicație. Mulțumesc.

8 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu. E ceva in neregula! Trebuie sa mergi la un centru Vodafone sau sa suni la ei sa vezi care-i problema. *224 / 0372.02. 2244 Departamentul Plăţi (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele, apel taxabil din străinătate/roaming);

| Diamondsz explică (pentru Salontanul):

Mama a mai făcut un abonament la o tabletă și mă gândeam că e posibil să o fi trecut pe abonamentul ăsta. E o posibilitate?

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru Diamondsz):

Pai inseamna ca ai 3 abonamente? Ce scrie pe factura de la tableta?

| Diamondsz explică (pentru Salontanul):

Cam așa. Nu am factura detaliată. Mama o să meargă să vorbească azi cu cei de la Vodafone.

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru Diamondsz):

Suna la unul din numerele de mai sus. E gratuit.

| Diamondsz explică (pentru Salontanul):

Voi vedea.

| Atotstiutorul a răspuns:

Ei si? care e raspunsul Vodafone?

| Diamondsz explică (pentru Atotstiutorul):

Am consumat incă un pachet de 50 mb pentru internet. Și cică de asta a venit in plus. In fine, întradevăr când am dat mesaj la *123, mi-a arătat că aveam 2 pachete consumate.