Pai am facut dar nimic, continuau sa spuna ca n-am facut nimic si ca nu eram logat
Salut,
Daca doresti sa verificam si noi situatia, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si adresa de email asociata contului online.
O zi buna,
Orange Helper
Ca sa-ti meargă netul trebuie sa dai restart la telefon. Si mie doar asa imi merge netul dupa fiecare incarcare.
Normal ca nu am injurat si nu stiu ce s-a intamplat. Pe site ma pot loga dar nu pot face nimic, nici sa ma deconectez. Pe aplicatie in mod normal ar trebui sa raspunda cineva de la "contacteaza-ne" dar vad ca nu merge nimic (dupa 3 mesaje).
Astept email de la cei cu cartela pe care o aveam inainte sa imi fac reincarcare.
Din cate stiu au doar 3 zile lucratoare (cei care raspund la email) si noi le umplem buzunarele asa. Si noi trebuie sa tacem ca sunt consultantele sensibile?
Nu, dupa reincarcare merge. Doar cu 3G dar merge.
Mie nu merge deloc
Pai stiu. Primesti ceilalti 20Gb daca iti faci reincarcarea logat in contul my Orange. Citesc si eu ofertele inainte de a face ceva