| Sasukesmecherul a întrebat:

Daca am un contract de telefonie mobila incheiat cu digi pe 12 luni si nu sunt multumit de servicii, ce pot face?

9 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Aștepți să treacă cele 12 luni!

| CIaudiu a răspuns:

Sa reziliezi contractul.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Daca nu ai luat nimic de la ei (telefon cu pret redus de exemplu) dupa 6 luni se poate inchide contractul. Deci in luna a V-a ii anunti rituos: vreau sa terminam parteneriatul. Mai amanuntit aici:https://bit.ly/3otJomm

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Uite si aici: https://bit.ly/35GSyFt

Bula
| Bula a răspuns:

Ce problema ai cu serviciile de telefonie mobila Digi?
Suna la Serviciul clienti si te vor ajuta.
(daca ai telefonul cu probleme, atunci pe orice alta retea va fi la fel de "rau")

| Sasukesmecherul explică (pentru Bula):

Au semnal foarte prost

Bula
| Bula a răspuns (pentru Sasukesmecherul):

Daca stai la tara undeva, unde e slaba acoperirea (si la alte telefoane) atunci intereseaza-te: ce semnal este si pe alte retele.
Daca stai intr-un oras cu acoperire buna de semnal (pentru alte telefoane), atunci cu telefonul tau este ceva problema. Verifica banda de lucru a telefonului: daca este 3G sau 4G!
Cel mai bine este sa faci un schimb de cartela SIM cu cineva care are abonament tot pe Digi. Este posibil sa ai problema de semnal si din cauza cartelei SIM.

| Sasukesmecherul explică (pentru Bula):

Am avut si alte cartele sim, sunt probleme de semnal doar la digi.

Bula
| Bula a răspuns (pentru Sasukesmecherul):

Mergi cu cartela Digi la o caserie de-a lor, s-o verifice /schimbe!

Întrebări similare