anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dau funda! Ieri, mi-am plătit abonamentul Orange la PayPoint, după ce l-am plătit am încercat să sun pe cineva dar n-am putut, deoarece mi-au spus că n-am achitat factura, dar eu o plătisem cu o oră înainte. Aseară n-a mers, dimineață nu, este ora 15 și nici vorbă să pot suna. Am încercat să iau legătura la relații cu clienții dar toate liniile sunt ocupate de aproximativ 2 ore. Vă rog să mă ajutați.

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Asa am patit si eu (Vodafone), am fost sa platesc factura si am platit-o cu codul de client (nu cel de facturare, sau era invers, in fine laughing), banii s-au dus in alt cont si nu am putut sa sun pe nimeni, am sunat la ei si am fost sa depun o cerere la un magazin Vodafone, am achitat din nou factura, banii nu i-am primit inapoi (trebuia sa astept inca 5 zile fara sa pot sa sun si am ales sa ii scada la factura urmatoare). Suni la ei sau mergi la paypointul unde ai platit, au toate chestiile inregistrate si cred ca o sa te ajute, pe mine m-au ajutat happy

| OrangeHelper a răspuns:

Buna, Anastasia,
Te asteptam cu numarul de telefon printr-un mesaj privat, ca sa putem verifica ce s-a intamplat cu abonamentul tau.

O zi buna,
Orange Helper

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru OrangeHelper):

Unde în privat?