| Pinguuuin01 a întrebat:

Fundăă! mi-am cumpărat un telefon de pe eMAG acum 3 luni şi s-a stricat. Aceste este în garanţie 2 ani. ce pot face ca să îl returnez? iar dacă îl dau înapoi, îmi primesc banii pe el sau unul nou?

Răspuns Câştigător
| MihaiEddy93 a răspuns:

Contacteaza-i pe cei de la eMAG.
Luni - Vineri: 9:00 - 20:00;
Sambata: 09:00 - 19:00
Telefon: 021 200.52.00; 0744.70.00.00

7 răspunsuri:
| Danyela24 a răspuns:

Poti sa il duci la reparat dar daca este stricat rau o sa-ti dea altul.

| Pinguuuin01 explică (pentru Danyela24):

şi cum fac să îmi dea altul?

| Danyela24 a răspuns (pentru Pinguuuin01):

Pai iti da altul daca constata ca ai nevoie de unul nou.Dar daca nu are nimic grav ti-l vor inapoia cand se repara.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu poti sa il returnezi decat in maxim 30 zile si cred ca au asta scris si pe site la ei destul de clar. Daca s a stricat il trimiti in garantie si ei vor hotara daca este cazul sa il inlocuiesca sau doar sa il repare. Stiu ca este o lege care spune ca sunt obligati sa il schimbe in momentul in care un produs este dus de 3 ori in garantie

| monyk93 a răspuns:

Orice produs cumparat de pe internet poate fi returnat in 10 zile. Vezi la datele de contact si trimite-le un mail in care sa le spui problema ta.
Sau eventual poti sa ii suni si iti vor spune ei cum sa procedezi.

Luni - Vineri: 9:00 - 20:00;
Sambata: 09:00 - 19:00
Telefon: 021 200.52.00; 0744.70.00.00

| Intruder19 a răspuns:

De la garantie primesti alt telefon sau banii pe el doar daca are un defect grav ce nu se poate repara si nu am modelul tau de telefon in stoc

| AlexElektro1987 a răspuns:

Presupun ca daca s-a stricat telefonul este LG sau ALLVIEW! Oricum, nu ai facut bine ca l-ai luat de pe eMAG pentru ca cei de la eMAG vand telefoane reconditionate chiar daca ei zic ca sunt noi!