Contacteaza-i pe cei de la eMAG.
Luni - Vineri: 9:00 - 20:00;
Sambata: 09:00 - 19:00
Telefon: 021 200.52.00; 0744.70.00.00
Pai iti da altul daca constata ca ai nevoie de unul nou.Dar daca nu are nimic grav ti-l vor inapoia cand se repara.
Nu poti sa il returnezi decat in maxim 30 zile si cred ca au asta scris si pe site la ei destul de clar. Daca s a stricat il trimiti in garantie si ei vor hotara daca este cazul sa il inlocuiesca sau doar sa il repare. Stiu ca este o lege care spune ca sunt obligati sa il schimbe in momentul in care un produs este dus de 3 ori in garantie
Orice produs cumparat de pe internet poate fi returnat in 10 zile. Vezi la datele de contact si trimite-le un mail in care sa le spui problema ta.
Sau eventual poti sa ii suni si iti vor spune ei cum sa procedezi.
Luni - Vineri: 9:00 - 20:00;
Sambata: 09:00 - 19:00
Telefon: 021 200.52.00; 0744.70.00.00
De la garantie primesti alt telefon sau banii pe el doar daca are un defect grav ce nu se poate repara si nu am modelul tau de telefon in stoc
Presupun ca daca s-a stricat telefonul este LG sau ALLVIEW! Oricum, nu ai facut bine ca l-ai luat de pe eMAG pentru ca cei de la eMAG vand telefoane reconditionate chiar daca ei zic ca sunt noi!
Razvan500Raz500Razvan întreabă: