Bună!
Nokia Xpress este un browser care înlocuieşte browser-ul iniţial.
Totuşi, am înţeles că este în stadiu "beta", ceea ce înseamnă că NU este o versiune foarte stabilă şi POATE avea bug-uri ( mici probleme )...
Iniţial, browser-ul a fost lansat DOAR pentru Windows Phone ( telefoane Lumia ), apoi s-a extins la modelele Asha - vezi detalii la linkul :
http://www.mobzine.ro/......ows-phone/
http://www.gsmland.ro/......owser_2946
Dacă ai probleme cu accesarea net-ului sau cu accesarea aplicaţiilor/jocurilor, poţi încerca să DEZINSTALEZI Nokia Xpress!
Dacă, în continuare, vor mai fi probleme, atunci poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ) din Meniul telefonului, sau "hard reset" cu metodele explicate la linkul :
http://servforu.blogspot.ro/......nokia.html
http://www.resettoo.com/reset-nokia-asha-302-to-restore-default-settings
http://supergeekforum.org/......eset-code/
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Intră în Meniu > Aplicații > Aplicațiile mele > Nokia Xpress şi selectezi "dezinstalare".
Vezi Manualul telefonului, pag 32 ( şi altele ), pe care-l poţi descărca de la linkul :
http://www.google.ro/......http?/url
Ai reuşit să faci "factory reset" şi tot nu ai rezolvat problema?
Sorry, dar alte idei NU mai am!
Dacă nu-l am în mână să văd ce "zice/face" când încerc o variantă sau alta, NU am cum să-mi dau seama exact despre ce este vorba...
Eventual, să mergi cu telefonul la un Service şi să încerce un băiat de acolo să vadă despre ce e vorba : în 5-10 minute se rezolvă ( nu poate fi ceva complicat ).
O zi frumoasă.
Anonimul205 întreabă: