De ce nu ai verificat in magazin cand ai incarcat degeaba verifici acasa si ne intrebi pe noi, mergi maine la ei inapoi si intreaba i poate mai trebuie sa activezi ceva optiuni alti bani
Eu cand incarc niciodata nu pornesc datele, nu sun, nu fac nimic pana nu vad ca este activata extraoptiunea pentru ca daca nu e activata o sa-ti opreasca cativa centi cand pornesti netul si nu o sa-ti mai ajunga creditul dupa aia si trebuie sa incarci din nou. Deci ce extraoptiune ai? Verifica sa vezi cat credit ai
Si ce vrei sa faca vanzatoarea? Probabil e un magazin alimentar sau universal sau e un aparat din ala selfpay.
Dar optiunea ti-a facut-o acolo la magazin sau ai configurat-o tu manual apoi?
Daca nu ai ales o optiune ci doar ai incarcat cu credit, pierzi creditul de 5 euro in 2-3 minute de navigat pe Youtube de exemplu, asta se intampla in lipsa unei optiuni configurate!
Daca ai ales optiune si primit mesaj ca optiunea cutare cu minutele / gigabity internet etc a fost activata atunci incearca sa dai un RESTART la telefon si vezi daca merge apoi!
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: