Asta te poate ajuta:
https://www.youtube.com/watch?v=Xb77t6KN2Y4
urmeaza instructiunile
Dar ai grija toate datele tale vor fi sterse
Doamne esti un inger multumesc!
Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/orange/orange-yomi/
http://www.factoryresets.com/2014/05/orange-yomi-hard-reset.html
http://www.phoneguru.ro/cum-se-poate-reseta-noul-smart-phone-orange-yomi/
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci trebuie să mergi cu telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Salut lexualex11,
In cazul in care ai uitat modelul de blocare si nu iti apare posibilitatea de a debloca telefonul cu adresa de Gmail, iti recomand sa mergi intr-un magazin Orange cu telefonul, factura de achizitie si garantia pentru a putea fi trimis in service.
Cu prietenie,
Orange Helper