Asta te poate ajuta:
https://www.youtube.com/watch?v=Xb77t6KN2Y4
urmeaza instructiunile
Dar ai grija toate datele tale vor fi sterse
Salut lexualex11,
In cazul in care ai uitat modelul de blocare si nu iti apare posibilitatea de a debloca telefonul cu adresa de Gmail, iti recomand sa mergi intr-un magazin Orange cu telefonul, factura de achizitie si garantia pentru a putea fi trimis in service.
Cu prietenie,
Orange Helper
Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/orange/orange-yomi/
http://www.factoryresets.com/2014/05/orange-yomi-hard-reset.html
http://www.phoneguru.ro/cum-se-poate-reseta-noul-smart-phone-orange-yomi/
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci trebuie să mergi cu telefonul la un Service.
Toate cele bune.