Poţi activa acest serviciu sunând la Departamentul de Relaţii cu Clienţii (1234) sau trimiţând un SMS gratuit la 1234 cu textul "A WI".
Pentru configurarea automată a telefonului trimite un mesaj gratuit fără conţinut la 4777 şi urmează instrucţiunile.
Dacă telefonul tău nu poate fi configurat automat, setările necesare conectării la Internet sunt:
1. Parametrii generali pentru configurarea telefonului mobil (accesând Internetul de pe telefonul mobil, cu un software specific)
APN (Access Point Name): internet
Nume utilizator: nu se completează
Parola: nu se completează
Pagina de start: http://www.cosmote.ro/ro/html/internet.htm
Când se face conectarea la Internet direct de pe telefon nu este nevoie să se seteze număr de dial-up.
2. Setările necesare conectarii printr-un PC (folosind telefonul mobil ca modem)
APN (Access Point Name): internet
Număr apel:*99# sau *99***X# (X se referă la numărul conexiunii GPRS, aşa cum apare în setările telefonului, în mod normal X=1)
User name: nu se completează
Password: nu se completează
Pentru detalii suplimentare sună la Serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul 1234 de la telefonul tău mobil sau la (021)404.1234 de la un alt telefon fix sau mobil.
Pai, daca vb despre o cartela, suni nr de reancarcare si, configurezi extraoptiunile pentru internet! Daca ai abonament, suni la relatii cu clientii si, vor rezolva operatorii aceasta pb! Sper ca te-am lamurit!
Chiar te rog sa dai funda cui iti raspunde corect.Dar, daca nu stiai, pentru fiecare retea de telefonie este un numar specific pentru orice problema. Daca spuneai si in ce retea esti te puteam ajuta.