Ia legatura cu un operator Vodafone, suni la numarul de relatii cu clientii si un angajat de-al lor va fi incantat sa te ajute in legatura cu problema internetului. E posibil sa nu se fi activat bine o eroare ceva.
Depinde ce telefon ai, eu am Blackberry si am aceeasi problema, am inteles ca problema porneste de la ei, au problema cu acest tip de telefoane si daca vreau sa navighez pe internet am alta optiune de 5 euro. Ia legatura cu ei daca ai alt telefon, e posibil sa fie de la tine sau sa fie aceeasi problema.
Am un Nokia Lumia 520. Am încercat la setări. Dar la net nu scria nimic înafara de wi-fi si te partajarea internetului. Mersi
Când ai activat optiunea bănuiesc şi că ţi s-a spus ceva de genul ça pentru a activa internetul trimite sms la nr... şi vei primi setările de configurare. Încearcă să urmezi acele setări şi sigur îţi vă ieşi! Pupici!
In cazul acesta cel mai indicat este sa suni la *222 unde intri intr-o discutie cu un operator si acela sigur iti va explica care este problema
Nu stiu sigur, mi-a activat extraoptiunea o prietena. O sa încerc. Mersi :* Pup
Nu ai activat serviciu data mobile pe acel telefon.
Suna la serviciu clienti si roaga-i sa ti-l activeze.