| Panteraa a întrebat:

Tatal meu nu mai poate verifica creditul si minutele. De ce? Daca suna la 333 nu ii vine nici un mesaj. A incercat si la *133# si tot nimic. Cum se poate remedia? E in reteaua Orange si are problema asta de ceva vreme.

8 răspunsuri:
| ghtm a răspuns:

Posibil sa fi pierdut numarul Orange, daca spui ca e de ceva vreme. Ar trebui sa plece la compania Orange si sa incerce a rezolva situatia...

| BiiBiia a răspuns:

Dar tu ai abonabent?

| claudiafrumoasa a răspuns:

Singurul lucru pe crae ti l-as recomnada ar fi sa te duci cu tatal tau la un magazin Oranje si sa rezolvait acolo!
Eu asta iti recomand!
FUNDA?

| NelutuBoss a răspuns:

Mai bine cumperi alta cartela

| Panteraa explică (pentru ghtm):

A pierdut odata numarul pentru ca era vechi si a schimbat cartela in decembrie 2012. Nu cred ca e pierdut din nou pentru ca in afara ca nu poate vedea creditul poate suna si vorbi si orice altceva. Si problema e de pe la sfarsitul lui ianuarie.

| Panteraa explică (pentru BiiBiia):

Nu.

| ghtm a răspuns (pentru Panteraa):

Atunci e alta problema...ar trebui sa se clarifice!

| beng a răspuns:

Panteraa, daca e pe prepay, spune-i sa sune la 444. Mai mult ca sigur pare sa fie o buseala de cronos big grin