Nimic suspect. A avut abonament de 10, mai da 2 pentru tabletă și trafic, total 12. Fidelizare = metodă de a atrage/menține un client. Oferta e în regulă, nu ai luat țeapă
Cel mai bine suni la relații cu clienți pentru a vedea dacă s-a prelungit abonamentul. Iar dacă mama ta susține ca operatorul a specificat ca nu se va prelungi abonamentul, dar acesta s-a prelungit poți face o reclamație prin telefon, iar cel mai probabil se va asculta înregistrarea de atunci.
Albinuto la faza cu 12 euro nu e deloc teapa, la faza cu prelungirea abonamentului e teapa ca a fost prelungit cu inca 24 de luni, dar nu vad vreo importanta in asta, peste 12 luni iar poate sa isi cumpere altceva, tu credeai ca i tableta fara vreo prelungire sa fim seriosi, poate ca mama ta nu a inteles bine, nu fac ei chiar asa mari smecheri ca totul e inregistrat
Am vorbit si eu si ea cu tipul ala si de asta am fost de acord. Nu sunt eu nebuna, o sa sun sa verifice inregistrarea.