| Karina17K a întrebat:

Mama mea ne-a portat pe toti la Gigi, fără abonament sau altceva. Nu am fost acasa mai multe zile la rand si nu era Wi-Fi, asa ca am stat pe date mobile. Am primit mesaj că am depasit 51200MB de trafic de internet in reateaua 4G si ca viteza de de acces va fi redusa conform contractului (până pe 10 august), dar am observat că nu pot suna pe nimeni, iar pe ecranul de blocare a telefonului nu mai scrie "Digi Mobile" ci "Neînregistrat în rețea" de parcă n-aș avea cartelă. O să-și revină pe 10?

Răspuns Câştigător
| J0B0MAT a răspuns:

Nu, probabil cartela e de vină. Încearcă să o scoți și să o bagi la loc. Dacă nu revine la normal, probabil s-a stricat și trebuie să mergi la ei să o schimbi.

6 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu exista "fara abonament"! De al 1 iulie s-au scos cartelele prepay. Mergi la un punct DIGI! Este o problema cu cartela.

| ValentinMihai78 a răspuns:

Mergeți la orice agenție Digi, deoarece au anunțat pe internet și la abonați că nu vor mai folosi cartele de telefon, ci numai abonamente!
Cred că de la 1 august a intrat în vigoare această nouă directivă Digi. Au scris clar că toate cartelele telefonice aflate în uz, vor fi deconectate de la rețea.

| Hyperion7 a răspuns:

Faza nu e că trebuie să-și revină până pe 10, faza e că la cartela poate fi problema.
Adică chiar dacă ți-ai depășit datele în acea lună, tot poți da telefoane sau trimite SMS-uri, ori în cazul acesta nu mai tine de telefon, ci de cartela.
Ai mai multe variante de a contacta servicii clienți sau daca crezi e mai ok, poți vizita un magazin pentru mai multe informații.Bafta!

| Karina17K explică (pentru J0B0MAT):

Asta era soluția. Mersi happy

| dianyss a răspuns:

Cel mai bine discutati direct cu cei de la DIGI la relatii clienti