Nu iti sunt intrerupte serviciile pana la data scadenta, odata depasita data aia scadenta ti se opresc. Mai poti plati si dupa aceea dar cred ca o sa iti adauge suma de pe luna precedenta cu urmatoare valoare de plata. Ce treaba are enel cu Telekom? Daca nu ii poti contacta telefonic de ce nu mergi fizic si personal sa vorbesti cu angajatii si in cazul asta sa le spui ca pe facturile lunare sa iti includa si codul de client impreuna cu numerele contactate sau ce mai vrei tu.
Robotul îți spune codul de client. Sa ai ceva de scris pentru a-l scrie.
Vedeți în contractul încheiat clauzele contractuale în cazul întârzierii plății unei facturi. La Digi, ai grație 5 zile, câci s-a luat în calcul faptul că sfârșitul lunii poate cădea în weekend. Orange, Vodafone cam aceeași politică, dar vei primi zilnic, aproape, somații de plată. Oricum, imediat, nu ar fi legal să se suspende serviciul contractual.
Pai nu vreau sa ma duc fizic de la pandemie, ca asa stiam si eu ca puteam sa ma duc fizic.
Am zic daca nu cumva si la Telekom e ca la enel, adica daca nu platesti pana la data scadenta, mai ai timp inca o luna sa platesti pana sa ti se puna penalizari, dar nu intrerupe nimic.
Si nu stiam cum e la Telekom daca e la fel, sau opreste imediat dupa perioada scadenta.
Nu mi-a zis nici un nr de client robotul. Dar cumva poti intra in leg cu un operator, cum ajung acolo?! Ca ma tot zapaceste cu roboti, apasa pe aia pentru, apasa pe aia pentru si nu nimeresc pasii pentru un operator.
Adica apas 1, dupa aia? Stie careva? Ca dupa aia zice sa apesi cutare daca vrei cutare, dar nu ajung la "apasati cutare pentru a intra in leg cu un operator".
Trebuie sa fii atent si sa apeși tasta care trebuie de fiecare data si taman la sfârșit îți zice daca dorești informații de la un operator îți spune ce tasta sa apeși si intra operatorul sau daca este ocupat îți spune sa aștepți.