| adude a întrebat:

Recent am trecut cu telefonul mobil în rețeaua Digi (pe abonament). Încă din primul minut, serviciile au mers bine, cu o singură excepție - când sunam sau când eram sunat, se oprea netul.

Am căutat pe net și am văzut că ar fi deoarece nu este activat VoLTE, așa că:
1. Am cerut „Activare 4G de la *111#
2. Am activat opțiunea în meniul telefonului
3. Am completat APN pentru toate categoriile (Internet, LTE, Hotspot)

În urma acestor operații, netul rămâne pornit când apelez, dar tot se oprește dacă sunt sunat (chiar de când începe să sune și după apel încă vreo 30 de secunde).

A mai întâlnit cineva problema asta? Ați găsit vreo soluție?

Mulțumesc!

2 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Cred ca e de la telefon problema.

Bula
| Bula a răspuns:

Mergi cu telefonul la o caserie Digi, sa te ajute!