Daca lniile pe care esti nu suporta e problema lor.Sa anuleze contractul daca nu-ti pot oferi serviciile.Scrie la ANPC Bucuresti si nu te lasa, de ce sa dai bani degeaba?
Protectia consumatorului. poate ai noroc si te indruma ei. caci eu doar odata am apelat la ei... si m-am convins de faptul ca e un organism cu angajati ce isi iau salarii si nimic mai mult. insa poate ca s-a schimbat ceva de atunci.
Reclamatie la OPC. Daca platesti degeaba dreptatea e de partea ta.Acum..cine stie ce scrie in contract.
In primul rand, iti multumesc pentru raspuns. In al doilea rand, am sunat la ei si mi s-a spus ca in contranct este trecut internetul pe fibra optica, dar liniile pe care sunt eu nu suporta acest serviciu (ceea ce inteleg dpdv tehnic, dar care trebuia mentionat de catre ei cand mi-au facut oferta). Mi s-a mai spus ca vor fi inlocuite eventual, dar nu in viitorul apropiat. Deci ce pot face in continuare, si eventual cum m-ar ajuta o reclamatie la OPC?(ce masuri vor fi luate si cat timp va dura? nu vreau sa ajung prin tribunale etc etc)
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: