| Sala1919 a întrebat:

Am si eu o problema legata de Orange! Mi-am incarcat contul prepay in urma cu cateva ore,iar cand vreau sa-mi reactivez,nu pot accesa ramura "Optiuni" imi spune "Numarul tau este in perioada de gratie, poti avea acces in cateva ore de la reincarcarea contului"! Ce inseamna cateva ore? 5-10? Pana acum vreo 2-3 luni nu au fost asemenea probleme la Orange, ce-au patit dintr-o data? Mersi frumos

5 răspunsuri:
| Doctorfishadi a răspuns:

Salut! Vezi ca astia sunt nesimtiti rau! Suna-i si trage-i la raspundere!

| Sala1919 explică (pentru Doctorfishadi):

Io stiu ca is nesimtiti, dar pana cand? Nici macar de clientii astea putini care-i mai au, nu stiu sa tina! Pacat.

| Doctorfishadi a răspuns (pentru Sala1919):

Eu stiu pe cineva care a platit taxa de inchidere a abonamentului de 2 ori din vina lor! Acest cineva trebuia sa se prezinte pentru inchidere a 2-a zi.A platit inainte si a avut probleme in familie, dar i-a sunat si a zis ca mai intarzie 1 zi,raspunsul a fost:"Ok, nici o problema!"Cand se duce a 3-a zi ii zice:"Din motive de intarziere am reinoit abonamentul dumneavoastra!" laughing, sa vezi ce fata facuse saraca femeie laughing)! Apoi a mai platit odata taxa si s-a rezolvat cu un cost dublu laughing! Aceasta persoana este chiar o profa de-a mea din liceu happy!

| Doctorfishadi a răspuns:

Multa bafta!

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Te rugam sa ne spui numarul tau de telefon intr-un mesaj privat pentru a verifica si corecta situatia.
O zi buna,
Orange Helper