Salut RedBlueBull,
Asigura-te ca ai efectuate setarile de internet ca in acest tutorial: http://oran.ge/1LNqXB5. In cazul in care nu resusesti sa te conectezi la internet, iti recomand sa contactezi 408 - Serviciul Orange Experts.
Cu prietenie,
Orange Helper
S-ar putea sa ai DATA CALL BARRING.
Trebuie sa suni la 408 sau la 411 cu prescurtarea 150150.
Salut. Am si eu acest telefon, si nici eu nu am avut pana acum 3G, doar H+, cred ca trebuie sa te aflii in arii de acoperire speciale.
Faza e ca mie nu imi merge deloc netul, si daca scot cartela si o pun pe alt telefon nu are nicio problema, deci cred ca e ceva de la telefon.
Am rezolvat problema, scuzati ca a durat atata pana sa raspund...acum trebuie sa pun cartela pe slotul 2 al cartelei pentru ca internetul sa functioneze.Multumesc oricum de raspuns.
Raluka2002 întreabă: