Salut RedBlueBull,
Asigura-te ca ai efectuate setarile de internet ca in acest tutorial: http://oran.ge/1LNqXB5. In cazul in care nu resusesti sa te conectezi la internet, iti recomand sa contactezi 408 - Serviciul Orange Experts.
Cu prietenie,
Orange Helper
Salut. Am si eu acest telefon, si nici eu nu am avut pana acum 3G, doar H+, cred ca trebuie sa te aflii in arii de acoperire speciale.
Faza e ca mie nu imi merge deloc netul, si daca scot cartela si o pun pe alt telefon nu are nicio problema, deci cred ca e ceva de la telefon.
S-ar putea sa ai DATA CALL BARRING.
Trebuie sa suni la 408 sau la 411 cu prescurtarea 150150.
Am rezolvat problema, scuzati ca a durat atata pana sa raspund...acum trebuie sa pun cartela pe slotul 2 al cartelei pentru ca internetul sa functioneze.Multumesc oricum de raspuns.
Raluka2002 întreabă: